fredag 22 mars 2013

Köpt Sandvik


Köpte Sandvik också idag då även den ser intressant ut.


11 kommentarer:

  1. Bra köp! Lycka till!

    Vad tycker Du är bäst? RSI2 eller 3?

    Fredde

    SvaraRadera
  2. Jag brukar inte använda nåt av det så jag har ingen åsikt.

    Tack för tipset om Sandvik. Jag hade nog inte köpt den idag om inte du skrivit om den.

    SvaraRadera
  3. Okej jag förstår. Det var så lite. Kul att Du hängde på Sandvik och hoppas nu på fin uppgång!

    Fredde

    SvaraRadera
  4. Tjena!

    Kikar Du på OMX när Du gör dina affärer? Har Du ngn inställning för OMX som måste ligga i köp när Du handlar en aktie?

    /Fredde

    SvaraRadera
  5. Ja jag utgår alltid från index då de flesta aktier går i samma riktning. Helst väljer jag en nertryckt aktie med potential att stiga mer än index som New Wave i fredags. Undantag kan göras vid utbrott.

    SvaraRadera
  6. Helt rätt! Har man inte OMX med sig så är det inte bra!

    Lycka till nu i veckan!

    /Fredde

    SvaraRadera
  7. Hej!

    Plockade hem Sandvik på 101 kr. Kort fin vinst.

    Fredde

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinsten! Jag ligger +0,75%. Kunde sålt med ett par procents vinst idag men avvaktar lite. Återstår att se om det är ett bra eller dåligt beslut.

    SvaraRadera
  9. Hej!

    Jag kör lite med strategin vinst är vinst när jag tradar.

    Snart läge att fiska in Lundin Petrolium till korta?

    Fredde

    SvaraRadera
  10. Ja den ser intressant ut. Jag funderar lite på Volvo och LUMI. Frågan är hur man ska göra över påskhelgen?

    SvaraRadera
  11. God morgon.

    Ja Volvo är rätt nedpressade och är säkert ett bra köp. Lumi beter sig konstigt tycker jag. Pass på den! Nu är vi inne i den tiden då vi har den pos månadseffekten. Borde bli lite uppåt. Men alltid risk att sitta kvar över en långhelg om man är kortsiktig.

    Fredde

    SvaraRadera